Don't you worry my Angel, You have every reason to be loved..

2009-10-19

Rymmer bort.....

Finns inga alternativ kvar. Imorgon åker jag hem och packar bagen.....
Kan inte vara hemma längre.
Har nada pengar och ingen mat.
Inga cigg.

Har kört ihop sig helt och måste skicka hem min underbara häst igen....
Katten har också fått fytta.

Blir till attt pendla fram och tillbaka nu. Mellan Klippan/Hbg/Malmö/Ljungbyhed....

Jag måste försöka överleva nu.

Och som det är nu, har jag ingen ork att ta mig till skolan.
Hur fan kan ni bara vända så jävla tvärt, först är ni mina vänner men helt plötsligt kan ni bara vända ryggen mot... Jag är en människa och klarar inte att ta hur mkt som helst.

Och jag står inte ut med att vara ensam

Nu ska jag äta lite mat o bli bortskämd.
Du är bäst Oscar <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej samme! ja har blivitt av me ditt nummer, vill försöka hjälpa dej, men svårt då ja ej får tag på dej.hör av dig till mig sms el skriv ditt mob nr på msn så ringer ja upp.ja skriver mitt nr på msn nu, så om du inte har mitt så gå in där så får du de där. kram amatör Tatueraren J ;)

Jon sa...

Hej samme! ja har blivitt av me ditt nummer, vill försöka hjälpa dej, men svårt då ja ej får tag på dej.hör av dig till mig sms el skriv ditt mob nr på msn så ringer ja upp.ja skriver mitt nr på msn nu, så om du inte har mitt så gå in där så får du de där. kram amatör Tatueraren Jon ;)

Skicka en kommentar

Kommentera gärna ;)