Don't you worry my Angel, You have every reason to be loved..

2009-09-20

Aj :(

Jag kan bara känna att jag vill hata just nu.

Kärlek och sånt ska jag bara lägga på hyllan nu, och leva för mig själv, även om jag saknar värmen...
Jag orkar verkligen inte bli sårad igen, speiellt inte nu, inte så här snabbt. Igen.
Kärleken är fan skit.

Man kan träffa någon som man faktiskt för en gångs skull tycker om, men då har personen i fråga för mycket problem med sig själv för att kunna ha en tjej med i bilden....
Men lev då själv för fan och ha ingen som håller dig om ryggen!

Känner mig bara så lurad och korkad. Borde jag inte ha vetat att detta skulle komma??

Du kanske har hämtat dig om en vecka, eller en månad, eller om ett år. Det vet inte jag. Men ska jag då behöva vänta?!


Dagen FC: "Those that mind don't matter, and those that matter don't mind."

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna ;)