Don't you worry my Angel, You have every reason to be loved..

2009-09-01

Bajs på mig


Så jävla typiskt! Försov mig, vaknade vid tio... bussen skulle gå tio ver TOLV!
Var inte så jävla lönt att dra till skolan då... Fan

Fint väder ute iaf, ska städa nu för sen får man besök =) Skoj som fan...

Saknar min jääävla storasyster... vill komma till helsingborg och ta en kaffe som vanligt och bara snacka en massa skit :) Man behöver verkligen sin familj ibland.

Och för er som inte kan uppskatta det dom har, fräldrarna vill säga, ni nar inte vad ni missar!
Jag har ingen, och det är faktiskt väldigt hemskt.... På alla de sätt.
Man vet inte vem man ska fira julen hos, vem som kommer med presenter och sjunger fr en när man fyller år, skolan vet inte var dom ska ringa om en olycka skulle inträffa...

Massa såna grejor..

Så nej. Nu deppar vi inte över det :)


Have a nice day ya'll!

1 kommentarer:

TvåbarnsMamma sa...

Underbara lillasyster !!! Saknar dig också... haha fint formulerat med "jäävla storasyster" :D.
Jag finns här alltid, hos oss får du alltid komma till Jul, födelsedagar och alla andra högtider. Givetvis ska din skola ringa mig om det händer något !!!

Älskar dig massor. Du är den underbaraste människan i världen :-)

Puss Puss /// Big Sister

Skicka en kommentar

Kommentera gärna ;)