Don't you worry my Angel, You have every reason to be loved..

2009-09-01

Tänk på detta!

Tänk alltid på ditt eget bästa, sitter du i skiten för någon annans skull, sluta med det!
Man blir bara sårad i slutändan, och står där med ingenting...

Sitter du i ett förhållande, du älskar den andra personen, MEN du trivs inte, ni bråkar massor..
Han/hon kanske till och med slår dig?
Ta avstånd ett tag. Känn efter ett par veckor eller ett par dagar. Umgås med vännerna och familjen och prata om det.
Jag lovar, du kommer inse så mycket av att vara ensa
m och få umgås med dom närmsta...

Jag gjorde det... I brjan hamnade jag i en jättedepression, men jag har aldrig varit mer människa än vad jag är nu... Jag känner mig fri, självständig, och dessutom STARK!
Jag vet att jag klarar det!

Jag har sprungit in i förhållanden så många gånger... Som alla har slutat i ett reeent helvete.
Men nu är det andra bullar.
Så fort jag är osäker ver något, så avslutar jag det.

No more.
Alla borde göra likadant, man ska trivas med livet!!!
Man ska ha det bra!

Ett förhållande handlar om att ge och ta.. Mötas halvvägs och att kunna hjälpas åt och dessutom kunna kommunisera.
Din partner ska även kännas som din bästa vän!

Allow the power of love to enrich your life.


2 kommentarer:

MaQQe sa...

Har bara en grej att tilägga...


GRODA !!!! där har vi det... åh skönt att få ut det.. känns genast lättare, tyngden släppte från axlarna...

Och du... vad menar du med att jag e lite knäpp ?? :D haha, e jag väl inte....

Anonym sa...

You go girl!

Skicka en kommentar

Kommentera gärna ;)