Don't you worry my Angel, You have every reason to be loved..

2009-09-21

Friends


Fan vad det är viktigt med vänner... När man var i ett förhållande så var man så dum, man isolerade sig mest på veckorna o träffade bara polarna på helgerna. Vilken bra kompis är man då egentligen??

Även om man är tillsammans med någon, så ska man fortsätta hålla kontakten med sina vänner, jag har gjort det misstaget att jag lagt all min uppmärksanhet o kärlek på min pojkvän, vilket har gjort att jag inte haft något fast umgänge...

Jag har träffat så underbara människor nu, det är fan inte klokt hur bra ni är!
Fast att jag känner mig lite nere just nu, så kan jag ändå sitta här med ett leende på läpparna för att jag vet att ni finns där :)

Och Petra, du ska veta att jag ställer upp för dig i alla väder! Jag vet att det är en tuff period just nu, men min telefon är alltid mottaglig för dig...! Jag älskar dig!


Pratade även med rektorn idag.. Förhoppningsvis får jag mer körtid nu så jag kan ha mitt körkort innan jul.... FÖRHOPPNINGSVIS!!!
Håll tummarna för mig =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna ;)